mandag, februar 27, 2006

...en forklaring...



Heisann!

Da har jeg forsåvidt allerede begynt med det jeg hadde tenkt, nemlig å legge ut alle fellesmailer osv med informasjon om Sam fra han ble født. Tanken er at dere som er interessert i hvordan det går med ham kan sjekke det her, og så blir det litt enklere for hu mor også da vettu....

Men Hilde; du sa dette var enkelt du!!! Allerede nå river jeg meg i håret i fortvilelse!!!!! Hvorfor får jeg ikke opp et bilde av meg på profilen f eks??! (Ja, nå forventer jeg at du svarer - du som kan alt, o orakel.....; )
Puh! Dette kan ta sin tid. Kanskje jeg ikke gidder...jeg er jo en anti-datanerd. Men hvis jeg gidder og ikke knuser lap-top´en i ren frustrasjon, kan det jo også hende jeg i ny og ne skriver litt om andre ting i livet som opptar meg. Vi får se. Hehe.

Tak får mei.

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten