tirsdag, april 18, 2006

Bilder av de flotte barna!






Her kommer bilder, på oppfordring fra Ingunn! Jeg tenkte jeg hadde mettet folket med bilder av barna mine, men jeg griper sjansen til å fullstendig oversvømme markedet begjærlig når jeg får den!

Sam har nå begynt å bli en typisk "slitsom lillebror", som krabber etter Elissa overalt og drar henne i håret, stjeler lekene hennes, napper henne i de dinglende bena når hun sitter i stolen sin osv. Men hun er ikke stort bedre selvfølgelig, hun sparker bare den vaklende lillebroren vekk fra stolen han holder seg i så han slår hodet sitt i gulvet, hun tar alle lekene han er interessert i, og hun har allerede begynt å ta over oppdragelsen hans; "NEEEEEEEEI SAM! FÅ´KKE LOOOOOOV TIL DET SAM!!!!!"

Badekarseansen over er forøvrig ikke en vanlig foreteelse, Sam pleier å bade i en liten balje hvor vi har bedre kontroll på at han ikke får vann inn i hullet i halsen. Men han sto med store øyne som såvidt rakk over kanten av badekaret og beundret alt det vannet, så vi tok en sjans! Han sprellet helt vilt og koste seg maksimalt sammen med Elissa, og på tross av et par febrilske "get the machine!! Get the machine!!"-beskjeer fra Chris og påfølgende hektisk suging og bytting av filter, så gikk det ganske bra!

Hehehe - legg merke til ansiktsuttrykkene: Elissa har klistret på seg "smil-da-Elissa"- fjeset sitt på tre av fire bilder, og gliset blir bare bredere og bredere etterom vi maser på Sam om at han også må smile, for å kompensere liksom. For selvfølgelig gir han fullstendig blaffen i oss...som dere ser.

4 kommentarer:

Amelie78 sa...

Fine bilder!! Litt av noen søtnoser å ha rundt seg i hverdagen! :) Heldig du!

Takk for kommentarer på bloggen min! Ja, enig! Det hjelper å være bloggere. Vi blir liksom mer oppdatert og føler en større nærhet. Er det noe som er vanskelig, er det nettopp det å greie å følge opp alle vennene... selvom man gjerne vil og tenker på dem. Men blogg er definitivt en god hjelp! Det er liksom mindre pes å skrive en liten comment enn å skulle trøkke sammen en mail... Av en eller annen grunn...

"...fint tips må jeg si" kan forstås i to retninger:
1. "DETTE var et bra tips! Yuhu! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!" - med smilefjes...

2. "Særlig. Veldig bra tips liksom..." Den ironiske variaten, ofte brukt sammen med uttrykket 'må jeg si'. Hehe.

... Antar det var alternativ 1 som gjaldt siden firmaet hadde lagd fiktiv verdi og jeg ut fra det tenker at du slapp toll! Hihi...

Klemmer fra H.

mie sa...

Ok ok...jeg glemte visst smilefjeset!! For jeg MENTE at det var et bra tips!
- Og nei, jeg betalte altså ikke toll. Var forberedt på å gjøre det, men det blir liksom litt rart å påstå at innholdet er verdt mer enn det som står på pakka...og å insistere på å få betale...

Amelie78 sa...

Hehe. Ja! :)

Netten74 sa...

Hei igjen!!

Måtte smile når jeg så på bildene og lese hva du skrev om dem:)
(så liksom for meg søskenkjærligheten)

klem til dere fra meg

 
Blogglisten