torsdag, mai 11, 2006

...og så falt lokkene!



I går var Sam hos frisøren for første gang! Jeg har klipt han en gang før, men når håret i nakken krøller seg og det på toppen vokser rett opp, da blir en uerfaren "frisør" litt forvirra. Besøket måtte selvfølgelig foreviges! Og nå er alle de søte krøllene borte...håper de vokser ut igjen fort!!

Det er sikkert mange som lurer, men svaret er altså nei; vi har ikke hørt fra Monnier enda...Jeg sjekker mailen hver halvtime, og blir jo halvgal av det..Jeg ber til Gud om at det må bli i dag!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

For en sjarmør :-) Vil bare ønske dere lykke til med alt som skal skje, både med spisetrening og forestående operasjon, forhåpentligvis ganske snart..... Syns dere er tøffe og tapre, ønsker av hele mitt hjerte og ber til Gud om at dette skal gå bra, og det gjør det!!!!!!!!!
Elisabeth fra Ålebyen

Elisabeth sa...

Hei Mie.

Takk for kommentarene på bloggen min. Har lest mer i bloggen din, og jeg er imponert over hvor godt du har taklet Sam sin sykdom. Du står virkelig på for ham.

- Gud velsigne deg og Sam!

mie sa...

Tusen takk begge to! Som dere ser i det siste innlegget mitt har det skjedd mer, men det er fortsatt ganske store hindringer for å få det til 17. mai....Tusen takk for forbønn, dette er mer spennende enn vi liker....

 
Blogglisten