torsdag, mai 11, 2006

venteventeventevente

10:00: Ikke noe svar.....

10:43: Fikk mail, men ikke fra Monnier...

11:49: Og vi har et svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg ante ikke om det kom til å bli i dag, men begynte å skrive dette innlegget for å vise hvor ofte jeg sjekker mailen! Han vil vi skal komme 17. mai, og operasjonen blir mest sannsynlig 22.mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå ringer Chris til Kontoret for Utenlandsbehandling for å høre om dette er greit, siden vi ikke har fått noe svar enda fra dem. Sjekket nettopp hvor mye flyreisa kommer på, og det er over 15 000 én vei for oss 4, så det har vi jo ikke råd til å legge ut for en gang....Jeg skjelver på hendene og kjenner gråten komme (av nervøsitet og mest glede), dette MÅ gå i orden!!!!!

Dere som ber, be om at det må gå i orden! At vi får pengene i tide, at det er ledige billetter, osv....At Sam holder seg FRISK ikke minst!!!!!

Forresten virker det som Monnier mener at han skal fjerne tracheostomien i samme operasjon, altså 22/5, hvis det går! Det er jo helt sykt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen alle 4..... det må jeg si, dette er jo bare et mirakel, klart det ordner seg økonomisk.....har Herren bidratt med plass for operasjon så raskt så har han nok en plan både for hvordan billetter og penger kommer på plass og at Sam skal holde seg frisk :O Kjenner jeg skjelver litt på hendene og er helt oppglødd her jeg sitter, tørker noen tårer innimellom også... Ønsker dere i alle fall bare alt godt og lykke til...
Hilsen Elisabeth fra Ålebyen igjen

Trine Hanken sa...

Jepp, jeg sier meg enig med Elisabeth som la igjen en hilsen før meg. Dette kommer til å ordne seg.. Gud har kontroll!!! SÅÅÅÅ superspennende Mie!
Jeg skal be og be og skal legge inn en bønne lapp på kirka til helga også. Da er det ca 3500 mennesker på søndags-møte som ber samtidig for Sam og dere alle!!

Våg å stole på Gud, Mie...
Følger spent med på hva som skjer!!!

Trine

 
Blogglisten