tirsdag, juni 13, 2006

....En liten ting til! : )

Det er altså en telefon her, og egentlig hadde det vært litt koselig om noen ville ringe til oss i blant.... ; ) Jeg fikk en telefon fra tanta mi i går (hei, tante Solveig! ;), og da brøt de andre ut i stående applaus fordi de ikke er vant til at vi får telefoner! Da begynte jeg å tenke på at det egentlig hadde vært litt hyggelig med en telefon i ny og ne. : )

Her er nummeret: 0041 21 311 0495

(Kan kanskje være lurt å sende oss en sms rett før så vi er i nærheten...eller bare prøv!;)

Det er tilfeldig hvem som svarer, og ikke alle snakker engelsk...Dvs, nesten ingen! Så hvis noen skulle finne på å ringe, si "Chris" eller "Mie" eller "Norway/Noruega/Norvége", så ordner det seg sikkert. ;) Da løper de avgårde og finner oss, hvis vi er her!

3 kommentarer:

Stig-Oyvind sa...

Hei!!

Jeg leste her idag, og måtte ringe Benedikte med en gang. Hun har jo ikke internet. Vi ble så utrolig gla for at det endelig begynner å gå riktig vei!! Blir så gøy å spennende å se Sam og dere igjen!

Må prøve å få ringt over skype da, når vi har tlfnr!!

Her i gamlelandet skal Benedikte flytte inn i leiligheten vi skal bo i på torsdag, det er vel det mest spennende vi kan meddele. Håper dere får en go natts søvn..

Klem Stig-Øyvind

(seff, bare link meg i vei..)

Jeanette sa...

Gode nyheter! Fantastisk. Prøver å forestille meg stemmen til Sam... Må nok bare venne meg til å høre gode nyheter fremover skjønner jeg!Det har jo vært så mye annet enn det så lenge.

Bra tips med hustelefon! Har prøvd et par ganger til din mobil, men ikke kommet fram i det hele tatt. Men da kan vi jo snakkes!

Stor klem - jeanette

mie sa...

Stig-Øyvind: "Telefonnummeret" er samuelisveits. ;) Bare å ringe! Ellers har vi som sagt et telefonnummer her da. Lykke til med flytting da! Det blir stas! :)

Jeanette: Hehe, jeg håper du har rett i at trenden blir GODE og ikke dårlige nyheter framover. :):) Takk for telefonen, det var KJEMPEHYGGELIG!! :)

 
Blogglisten