torsdag, august 03, 2006

Sam ødela laptop'en

Bare til opplysning: Jeg har ikke sluttet å skrive blogg, jeg må bare vente til laptop'en er fikset etter at Sam gnagde på ledningen og dermed ødela hele maskinen!

Vi har det bra, Sam har klart seg i 10 dager uten peg'en! (Dette dikteres over telefonen til min kjære, vakre, fantastiske og ikke minst engelske ektemann, som sitter og sliter seg ut på jobben, men som heldigvis har tilgang til internett mens sjefen ikke ser på)

Er tilbake snart. God sommer så lenge!

2 kommentarer:

Amelie78 sa...

Jasså du. Sam har blitt gnager ;)

Takk for comment! Du er ikke så verst god selv :) Håper du har gode dager og at du nyter finværet. Puh! Det er varmt! Gleder meg til høsten, jeg... :)

Fortsatt god sommer! Hadde vært kos å sees snart!

H.

mie sa...

Å, det hadde vært VELDIG koelig å ses snart ja! Jeg blir vel ikke mindre opptatt framover kanskje, men vi får prøve vårt beste. :)

 
Blogglisten