mandag, september 25, 2006

Nå ryker peg´en!!!!

Dear Mrs Inchley,

I think that you can proceed with the removal of the PEG now. Even if there is an additional endoscopic treatment, the PEG is not really necessary any more.

Yours sincerely,

Professor Ph. MONNIER

Fikk denne mailen i dag, så da fjerner vi det siste tydelige medisinske hjelpemiddelet fra Sam´s kropp snarest!! I morgen kanskje?? Han har akkurat lagt seg, så det blir ikke i dag. ;) Dessuten er Chris på jobb, og han må være med på det! Vi må dra fram filmkameraet også tror jeg nesten! ;)

Det er visst bare å dra plastdingsen ut (som vi gjør hver tredje uke for å bytte den uansett), og så plastre godt over - for det er jo et ganske stort hull rett inn til magesekken...(en svær piercing, som jeg sier) Og så skal det liksom bare gro igjen liksom! Det kan visst ta noen uker, og jeg ser for meg at det muligens blir litt søl...? Og hvis det mot formodning ikke gror igjen av seg selv kan de sy et sting eller to. "Vips" liksom! Jeg må nesten le, tenk at vi kan ta den ut!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

kikkaklaus sa...

oioi- gratulerer!
Er så bra at laptop´n er tilbake så vi får fulgt med på hva som skjer.
Lykke til med å fjerne peg´n!!!
klem fra oss

ingunn sa...

Fantastisk! gratulerer!

Grete sa...

En aldri så liten milepæl dette sikkert. Er så glad for at det går så bra med dere.

mie sa...

Kikka&Klaus: Takk for det, nå kan dere se over hvordan det gikk! ;)

Ingunn: Takk for det, det er så flott!!!

Grete: Ja, enda en milepæl, om enn en mye mindre en enn da vi var i Sveits. : )

 
Blogglisten