mandag, mars 12, 2007

NRK


NRK melder seg i morgen på div visninger av familien Inchley på riksdekkende TV, med Norsk Tipping!

For å forklare: Vi har i lengre tid mottatt gratis hjelp fra en frivillighetsorganisasjon som heter Home Start, som hjelper familier med varierende behov. Norsk Tipping er med og sponser dette prosjektet, og vil derfor presentere dette i deres sending på NRK 1 i morgen, tirsdag 13/3, en gang mellom kvart over ti og halv elleve på kvelden. Det er et lite intervju med meg, bilder av Sam som helt liten og av mamma, og et lite intervju med hun som har vært hjemme hos oss.

-For dem som har lyst til å se! ; )

10 kommentarer:

Karina sa...

Skal si dere begynner å bli tv-kjendiser..Hehe! Takk for at du sa ifra..blir koselig å se!

Bottom Buzzer sa...

Dere er utrolig tapre...

Elin Maria sa...

Oj,det skal jeg se! :)

Ha en kjempefin dag!

mie sa...

Karina: Hehe, har ikke akkurat fått inntrykk av at vi er så veldig kjendiser! Folk er jo så inderlig redde for å "støte" oss/forstyrre oss/belaste oss at de heller ser en annen vei har jeg inntrykk av. Kan kanskje være like greit til tider da! ;)
Har ikke sett dette intervjuet selv enda, så jeg kan ikke garantere at det blir særlig spennende altså! Men dere får jo se hjemmet vårt og barna også, så det er vel kanskje litt koselig. ;)

Bottom Buzzer: Takk for det...Man føler seg ikke alltid så tapper, så det er godt å få litt tilbakemelding på det i blant.

Elin Maria: Ha en kjempefin dag selv! :)

Karina sa...

Åååå...jeg gikk akkurat glipp av det!! Typisk meg...er så glemsk!!

Vet du om jeg kan se det på nett-tv eller noe?

Anonym sa...

Men jeg fikk det med!
Morsomt å se deg "live":) Men guri så strevsomt du/ dere har hatt det!
Bra at det er vel nå! Det bøtet jo litt på tvpastoren da:)

Cattinka

Anonym sa...

Hei (frå Tysnes) Mie!

Mutter'n ringte og sa eg måtte få det med meg. Torill hadde fått snusen i det og sendt melding....Bra at ho gjorde.
Utruleg flott å sjå Sam i full vigør i kveld.
Håpar du kan få tid til dansen etter kvart. Hels kjente. Spesiellt til far din.

Helsing frå Snorre B plattforma.
Øystein Dalland

Elin Maria sa...

Jeg så innlegget med dere, og det var rørende! Dere er sterke som har håndtert dette.

Jeg synes den siste kommentaren fra programlederen satt så bra: at bortsett fra litt problemer med stemma, er alt okay med Sam nå!Nesten så man fikk lyst til å komme med en liten seierssalutt!

Kan tenke meg det var litt rart for dere å se på dette selv...?

mie sa...

Karina: Hehe, ja sånn kan det gå... ;) Regner med det ligger ute på nett-tv, uten at jeg har sjekket det.

Cattinka: Så koselig at du fikk sett det!

Øystein: Oj, hallo! Så koselig med litt "slekningsbesøk" da! Ikke verst at dere var oppdatert og fikk det med dere. ; ) Veldig koselig å høre fra deg! Du får hilse familien du og! : )

mie sa...

Elin Maria: Så koselig at du også fikk sett! Ja, den avslutningskommentaren var godkjent av meg. ; ) Ikke lett å få sagt "alt" på så kort tid, men det ble jo heller ikke feil å si det sånn. -Og hvem skulle trodd det kunne gå så bra? Jammen passer det med en seierssalutt!
Det er alltid rart å se seg selv på TV, men vi har vært med på "verre" enn dette...begynner å bli vant til det. ; )

 
Blogglisten