lørdag, mars 10, 2007

Sisten

Jeg har fått sisten.


Spillereglene: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks rare ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter at det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon

1: Jeg synes faktisk ikke det er så stas å dusje, og gjør det bare fordi det er nødvendig. (Bare slapp av, jeg gjør det allikevel ofte) Jeg synes ikke det er avslappende eller hva det nå er folk mener, bare stress.

2: Jeg har en gang proklamert over høyttaler på Oslo S at "nei, jeg har ikke vasket håret i dag".

3: Jeg har en gang vært medlem av KrfU, og var til og med med på en utrolig kjedelig konferanse på Geilo med dem. (JEG synes i allefall det er rart at jeg var med dit!) Jeg var 16 og dro dit sammen med en venninne som syntes det var like kjedelig som meg. Vi kunne ikk ekomme oss fort nok hjem. (I dag er jeg litt mer politisk interessert enn den gangen)

4: Jeg mangler blindtarm, etter en unødvendig operasjon. (De trodde jeg hadde blindtarmbetennelse, noe jeg ikke hadde)

5: En gang ga jeg kronprins Haakon en selvplukket nyperose, og ble omtrent dyttet vekk av sikkerhetsvaktene som tydeligvis ikke hadde sett meg komme. Jeg var ca 11 år, og hadde faktisk plukket av alle tornene så han fikk ikke vondt i hånda.

6: Jeg har så løse leddbånd (i hele kroppen), at jeg i en alder av 17 fikk vite at jeg bør trene livet ut for å holde meg noenlunde "samlet"...

Følgende bloggere har sisten: Amélie, Mercerposten, Cattinka, Marie Nanette, Kristine og Klaus og Netten 74. (Hvis dere gidder... ; )

7 kommentarer:

Anonym sa...

Liit opptatt for tiden, men ca onsdag skal jeg legge ut. Kopierer spillereglene fra deg ;).., og legger ut rare ting om meg selv..
Skal vel la seg gjøre det;)

Anbefaler forresten også deg, serien Clara Sheller, som de sender i dag på svenske tv2, kl.19.00. sender sikkert hver lørdag framover. Fransk good serie, i 6 episoder.

Ha en flott lørdagskveld!
Hilsen Cattinka

Marie Nanette sa...

Morsomt:-) Jeg skal ta utfordringen!

Anonym sa...

Forresten: du er sporty! :)

Catt.

ingunn sa...

sisten, ja... det hette noe rart paa Soerlandet... tikken, var det det... det er saa lenge siden...
Men jeg tar utfordringer jeg vettu. Noe har jeg da laert i UiO.

mie sa...

Cattinka: Tror ikke det er noe bråhast akkurat! ;) Fikk dessverre ikke med meg den anbefalingen før det var for sent, men kanskje jeg prøver neste lørdag?

Marie: Må jeg sjekke ut!!

Ingunn: Tikken ja...dere sørlendinger altså! ;)

Anonym sa...

hehehe... er med jeg vettu:)
Må tenke litt og ha litt bedre tid.

Klem fra J

Anonym sa...

Hei Mie!

Gøy og lese det du skriver.Måtte le da du skrev om krfu konferansen du var på, på Geilo.. Der var nemlig jeg også, men husker ikke deg da...
Husker bare det var veeeldig kjedelig, og jeg og min venninne angret voldsomt at vi tok turen fra jæren og reiste.. Alt vi gjorde for noen dager fri fra skolen:)Lykke til videre med alt!!

 
Blogglisten