tirsdag, juli 24, 2007

Spa i Kragerø


JIPPI!!!

Vi fikk faktisk dratt allikevel, på tampen av hytteturen vår i nærheten av Kragerø! Den alltid populære onkelen m/ledsager kom og passet barna på hytta mens vi dro til mer luksuriøse omgivelser for en stakket stund. Veldig, veldig deilig!! Hadde suite med eget kjøkken, stue, bad og soverom - nesten som en leilighet i grunn! Og FOR en utsikt, over hele Kragerø skjærgård.

Vi "hang" i spaavdelingen i nesten to timer (mmmmm, deilig), jeg hadde ansiktsbehandling (au) og vi sov i en fantastisk myk og kritthvit himmelseng (zzzzzzz.....helt til vekkerklokka ringte altfor tidlig)

Kan anbefales. : )

Ellers er magesåret mye bedre, de tablettene virket heldigvis kjapt! Nå kan jeg spise det jeg vil igjen, og slipper å gafle i meg altfor sterke tabletter som gjør meg surrete i hue. ; )

8 kommentarer:

Maria sa...

Så bra :) Det høres deilig ut i grunn...

Slapp av de siste ukene før skolestart også da ;)

Elin Maria sa...

Aww!!! Herlig! BLESS YOU!

Linda sa...

Jippi:)

Netten74 sa...

Veldig bra at det ordnet seg:)

Marie Fuglset sa...

vel fortjeent:)

mie sa...

Alle sammen: Jepp! ; )

Håkon og Hilde sa...

Dit må man dra en gang :)

mie sa...

Håkon og Hilde: Det må man ja. : )

 
Blogglisten