mandag, september 17, 2007

Status



Siden såpass mange har uttalt at bildene så helt forferdelige ut, så tenkte jeg at det var best å legge ut noen nyere og forbedrede portretter av undertegnede. På det første bildet kan man såvidt skimte at jeg har en liten kul under haka fortsatt, ellers er det som er igjen av skadene litt mer usynlige nå. Vevet rundt halvparten av hakebenet mitt er faktisk helt hardt og jeg lurer på når det blir mykt igjen, men det er heldigvis ikke så synlig....
Etter 4-5 dager kunne jeg igjen tygge normalt, og nakken har visst klart seg overraskende bra!

Ellers blekner resten av blåmerkene og skrubbsårene, men høyre håndledd er fortsatt ganske så vondt. Jeg har allerede vært hos manuell terapeut én gang, og må nok gjøre det noen flere ganger for å gjenvinne normal bevegelighet. Kjedelige greier å tryne på sykkelen gitt!!

Jeg har gått tur ned den fatale bakken flere ganger etter sykkelfadesen, og jeg må stoppe ved den forræderske treroten hver gang og kjenne litt på gåsehuden...Det kunne virkelig gått mye, mye verre!

7 kommentarer:

Linda sa...

Virka som du har hatt hell i uhellet! Håpa handa di kjem seg etterkvart!

kristine sa...

Du er fantastisk pen:) godt å se at det har blitt bedre igjen!
Skrev litt mer om Iben på sida mi, men jeg veit ikke så mye mer sjøl. Dessuten er det jo ikke min unge, så jeg vet ikke hva jeg kan skrive og ikke. De prøver vel å finne ut hvorfor ho ikke vil legge på seg.. men har ikke fått noe svar på prøvene enda. De vet vel hva de driver med på sjukehuset tenker jeg.. foreløpig har ho det godt i kuvøsa si! Ho har sovet så godt når jeg har sett ho.
Jeg tror jeg snart får meg jobb, venter på å bli innkalt til et intervju, så det er spennende!
KLEM

Maria sa...

..og det er så godt å vite at det gikk så mye bedre enn det kunne ha gått!

Kine sa...

Så godt å se at haka er hel igjen! Befinner meg nå i Cape Town og drar videre til Namibia i morgen. Litt av en tur dette her altså. Du må hilse resten av familien og gi Sam en klem fra meg. Kos dere i vinteren, jeg har blitt solbrent idag på vei opp til Cape Point.

Hilsen Kine

Anonym sa...

Sneisen dame;-) godt å se at hevelsen er borte. men auch-- høres slett ikke bra ut å lande på en trerot ..

ha en fortreffelig aften!

catt.

Strikkelaura sa...

Jeg har tagget deg!

mie sa...

Linda: Heldigvis har du rett i det! Hånda er faktisk fortsatt vond, men den kommer seg sakte men sikkert!

Kristine: Hehe, takk for kompliment!
Ble bare så nysgjerrig på hvorfor hun ble født så tidlig og sånt, i og med at det ikke er så ofte man treffer på folk som går igjennom noe av det samme som en selv.
Fikk du jobb eller?? Hva som?? Kanskje jeg finner ut av det når jeg sjekker bloggen din. ; )

Maria: Ja, ikke sant??

Kine: Ja det er så man nesten drømmer seg bort fra disse kalde kanter...Du er jammen heldig!!

Catt: Nei, det var heller ubehagelig! Ha en fortreffelig aften selv, selv om det nå er flere aftener siden du skrev det til meg!

Strikkelaura: Hva betyr det??

 
Blogglisten