søndag, desember 23, 2007

Åkæi...

Folkens, jeg har lovt en oppdatering om Sam for leeenge siden og den vil komme veldig snart! Jeg måtte bare som snarest forsikre om det her jeg sitter midt på natten med en oppkastsyk Elissa, fordi jeg nå har tenkt så fryktelig lenge på det.

Unnskyldningen min er at at jeg har hatt tre hjemmeeksamener, og jeg har skrevet og skrevet og skrevet på dem i ukevis....Er litt lei av å skrive, pluss at jeg liksom ikke har flere ord på en måte...Men, det kommer nok fort tilbake kan jeg tenke meg ; )
Dessuten så kræsjet mac´en min midt i eksamen, og vi måtte faktisk bytte ut hele harddisken! Så til dere macelskere: Husk å lage sikkerhetskopier selv om dere stoler fullt og fast på deres kjære stilikon-maskin-bestevenner!!

Så forhåpentligvis kommer det en kombiløsning i morgen, med julehilsen og oppdatering i ett! Hvis jeg ikke blir smittet av Elissa altså...

1 kommentar:

Strikkelaura sa...

Huff da, stakkars lillemor....håper hun blir frisk til julaften og ikke smitter resten av dere!!!

Jeg har også Mac, og der har batteriet røket, min lader ikke...og fungere ikke uten lader i, skikkelig frustrerene! Så min må inn på reperasjon etter jul.

Hvordan gikk hjemmeeksamen? hadde du gruppe?
Jeg lover deg at jeg aldri skal sette mine ben på en Deli de Luca, haha!

Masse god jul Mie, og god bedring til lillemor :)

Stor klem :)

 
Blogglisten