søndag, mai 25, 2008

Gravide bilder!

(Orddelingen er med vilje altså)


Jeg er klar over at ting komme i litt feil rekkefølge nå, men jeg måtte nesten få vist fram de fine bildene min fotoflinke bror tok 4 dager før fødselen! Hadde tenkt til å få lagt dem ut før lille(store)gutt kom, men det rakk jeg altså ikke.... ; )

Sam syntes det var stas å kjenne på det han alltid, uten unntak, mente var sparking. Selv når babyen vitterlig sov mente han at han kjente spark!

Gravid kvinne + natur.....hehehe

Skyggespill

Meg og mine tre barn

"Kanskje jeg kan se babyen gjennom denne?"

Hele familien samlet!

"Kan ikke du komme ut snart da??"

Magen, i hele sin sjokkerende størrelse!

Det er en liten prins inni der, som dere ser!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med den lille, store prinsen!! Nå er det alvorlig lenge siden sist jeg la inn en kommentar hos deg(ca 2 år siden, - da dere var i Sveits),men jeg har lest alt og ler og griner alt ettersom.Det er ikke akkurat vanskelig å leve seg inn i det du skriver,Mie!! Håper du fortsatt finner noen ledige stunder til nettopp det! - Også er det så godt å se/høre at Sam klarer seg så fint,- dere har virkelig blitt velsignet med 3 skjønne barn!
Klem fra Bente.

KIKKA sa...

Enig med Samuel, at babyen kunne sparke seg ut av genseren.. den magen der var jammen stor :-)
Hvordan går det med minstemann? er spent på å høre mer om han!
Kanskje vi kan komme på besøk en gang vi er i Oslo!
Klem

Elin Maria sa...

Kjempenydelige og herlige bilder! Jeg har "tagga" deg, forresten.

Linda sa...

Oi! Det var litt av ein mage! Men kanskje ikkje så rart når den skulle romme ein 5 kilos prins:)

mie sa...

Bente: Så hyggelig med kommentar igjen da! Og takk for komplimentene;) Jeg bruker på mange måter bloggen som en ventil for meg selv, selv om det ikke føles like "presserende" som for to år siden. Sam klarer seg virkelig veldig fint, og han er blitt veldig "gutt" i det siste ; ) Røff og tøff!

Kikka: Hehe, ja jeg skjønte faktisk ikke helt hvor stor den var selv før jeg fikk se disse bildene! BARE å komme innom!!! Hadde vært veldig koselig; )

Elin Maria: Jeg må kanskje inn på siden din for å forstå det mad taggingen? Skal sjekke det ut ; )

Linda: Hehe, ja 5 kilo + 1 kg morkake + masse, masse vann....

S sa...

Å, Mie. Jeg gråter hver gang jeg er inne på bloggen din jeg. Lykksalig gråt.

 
Blogglisten