lørdag, mai 10, 2008

Theo Kristoffer

Helt fersk, på mammas mage

Vi må virkelig skyndte oss hvis vi skal få brukt alle klærne vi har i str 50!! Legg merke til de nesten-for-små sokkene jeg strikket i siste liten, som matcher hentesett-jakka ; )


Ja, da har han kommet!!! Og det ble IKKE som jeg hadde planlagt nei...Han hadde nemlig ikke lyst til å vente på keisersnittet som skulle vært 8. mai, og kom derfor heller 22:14 kvelden før - den vanlige veien!

Jeg har ikke tid til å fortelle så mye akkurat nå, må få litt mat i denne lille skapningen, men måtte få fortalt at han er kommet ; )

Jeg må også få med med én gang at hadde jeg visst hvor stor han var så hadde jeg umiddelbart blånektet å føde vaginalt; han var nemlig 5106 g og 53 cm!!!!!! Det var rekord for jordmoren faktisk!! -Og i tillegg kom han med en knyttneve opp til kinnet sitt, så han ble ENDA større å få ut....Men mer om det senere ; )

13 kommentarer:

Hege sa...

Å, så søt!
Gratulerer så mye :)

Strikkelaura sa...

Tuller du? Jeg dåner!!! Over 5 kg? Du er en helt! Fy søren Mie!
Men sååå vakker *sukk* Åhh, nyyddeelliiggg..Gratulere sååå masse! =)

Caroline sa...

Jippi!!! Så fin atte.....gratulerer så mye fra nord hvor det akkurat har snødd!

Carro, Stella og Tom

Ellen sa...

Gratulerer så mye med den lille! Han kjempet seg nok ut mht. knyttneven og tiden :)

elisabethj sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:) Gratulerer kjære dere....Men du; FEM kilo, skjønner at han hadde hast- og jeg kan kanskje ane hvordan du følte deg på slutten, med den lille kroppen din...

GRATULERER! Og tenk så fantastisk med en frisk og rask unge helt fra dag en.....NYYYYYYT denne første spesielle tida....

Stooor klemmm

Ingunn sa...

Gratulerer Inchley familien, flott jobba Mie! Saa fin han var da!

Klem fra Ingunn, Coby og Annika Elisabeth

Trine sa...

WOW!! HAn er fantastisk!!! Gratulerer så mye!! Gleder meg til ny oppdatering og flere bilder!!
Nyt øyeblikkene!!!!

Karina sa...

Du er jammen en heltinne, Mie!!!! Tenk å få ut den store prinsen på over 5 kg! En bragd i seg selv... Håper fødselen likevel gikk greit og at alt står bra til med den gode kjernefamilien din.

Gratulasjonsklemmer fra Karina!

Elin Maria sa...

Wohooo!!!! Endelig er han ute, og alt er bra med mor og barn! Gratulerer så inderlig mye!! Han er kjempeskjønn!! : )

Kine sa...

Gratulerer så mye :)
Kjempenydelig

mie sa...

Hege: Takk for det, vi synes han er søt vi også!

Strikkelaura: Hehe, jeg tuller ikke nei, selv om jeg nok skulle ønske det!

Caroline: Takk for det *sier hun stolt* ; ) Det snødde litt her også på 17. mai!!

Ellen: Ja det er ikke umulig at han kjempet seg ut ; ) Jeg kjempet jeg også!! Er du ny her forresten? Kan ikke huske noen Ellen ; ) Skal sjekke ut siden din etterpå!

Elisabeth: Fem kilo er ikke bare-bare nei, det skal jeg bare si deg, men det var verdt det!! Og utrolig nok gikk det veldig bra!
Vi er utrolig takknemlige for å få en stor, frisk og sunn gutt!

Ingunn: Takk for det! Vi er veldig fornøyde selvsagt! ; )

Trine: Takk for det! Jeg prøver virkelig å nyte øyeblikkene - tiden går fryktelig fort når de er så små, og dette er sistemann! (Tror vi ; )

Karina: Tusen takk for det! Jeg føler selv at det var en bragd *hihi*

Elin Maria: Ja, han er heeeelt skjønn.... ; )

Kine: Tusen takk!!

Ellen sa...

Jeg kjenner deg ikke og har ikke kommentert mye, annet enn en felles sykkelskjebne :), men jeg har lest om Samuels historie, og lest den i revers i bloggen din - og synes den er gripende.

mie sa...

Ellen: Å ja, det var deg det ja - du med sykkelturen....Vet du, jeg har ikke sittet på en sykkel siden mitt lille uhell - mye fordi jeg ble gravid, men også på grunn av at armen min var vond i månedsvis. Siden jeg nå nettopp har født og fortsatt har vondt i bekkenet lurer jeg på når det blir sykkeltur neste gang...Og forresten har jeg fortsatt et lite fint arr på haka!!!
Skal legge ut link til bloggen din ; )

 
Blogglisten