onsdag, september 17, 2008

Tullerullefant





Fnuskelusk, knaskefnask, knertebert, soselos, tullebull, krøllebøll, tullerusk, snuselus, koseklump, klumpedump, sprellefant, kosegutt, tullerulle, lillebill, tøysekopp, tullefrans, masekopp, elsklingskoselose, franselanse, gulpegutten, bullibulli, snuskerusk, kosekose, pusilus, skravlefant, prategutt, mammas elsklingsklump, moroklump, krøllikrøll, kilekile, snufselufs, sølekopp, tulleloppe, pjuskefnuskelusk, godgutt, maskotgutt, mammas lille favorittbabygutt, verdens beste, mykeste, deiligste, vkreste koseligste lille baby!

Tullenbullerullesullebullibullitullerullesnuskeluskkrøllikrølldikkedikkkilikile borte-borte-titt-tei! nammenammelillerullesnuskesnuskekosekosetullitullibullikrafseknafse bla bla bla bla......tulletulletulle.....zzzzzzzzzzzzz......heisannsveisann! Sultengutt? JAAAAAAA, jippi! spisespiselillebaby, kosekosekosekose, raperaperape, sovesovesovesove....zzzzzzzzzzz

-Er det rart en stakkars mammahjerne må kjempe seg gjennom tykk tåkeheim og grøt i hue når hun skal finne studenthatten sin??

9 kommentarer:

kari - carpe diem sa...

Kjært barn har mange navn!! :-)
Vi blir jo helt møre av sånne lekre små nusk...har mange ganger tenkt at jentene her i huset må bli ekstremt selvopptatte når de får høre alle disse superlativene hver dag...men det er det som er kjærlighet.

Maria sa...

jeg må le litt, selv om det i grunn bare var kjempe koselig lesning! Har du det bra? Både som mamma og student?

mærri sa...

koselig at du blogger fortsatt:):)
gi en god klem til theo fra meg da..han er jo fantastisk..!!!

Linda sa...

Så fin! Ligna han på pappaen sin eller? Har jo ikkje sett Chris "live", men syns han ligna:)

Rita sa...

Hei! Så kjekt å sjå bilde av Theo, har venta på det:) Ein sunn og flott gut, mykje Chris der trur eg. Håpa det står bra til med alle 5.

Fjordheim sa...

Ikke det spor rart. Han var jo bare nydelig. Viktig å kose seg som best en kan med disse små.
Ha en riktig god kveld :)

Elin Maria sa...

hehehe, du gjør en bra innsats! : )

mie sa...

Kari: Ja, egentlig tror jeg ikke de kan få for mange kjærlighetserklæringer ; ) Den eventuelle selvopptattheten får de skrelt av seg mange nok andre steder, så hjemme skal jeg gjøre mitt beste til å bygge den opp!!

Maria: Hehe, jo egentlig er det jo litt morsomt da ; ) Går bra her egentlig, selv om jeg kjenner at studentliv + mammaliv kræsjer litt og gjør meg en smule stresset til tider... Og du?

Mærri: Ser at du også har begynt å blogge igjen! Som en slags familiesyssel? Eller skal vi kalle det familiekonkurranse? ; )

Linda: Joda, han ligner ganske mye på pappa´n sin! Og på søstra - hvis jeg sammenligner bilder av henne og han på samme alder er det nesten ikke mulig å se forskjell!!

Rita: Ei venninne som fikk holde han utbrøt "oj, nå følte jeg at jeg satt med Chris på fanget!!" Jeg synes selvsagt at Chris er svært så pen og kjekk, så det er i grunn greit for meg at han ligner ; )

Fjordheim: Nei, det er jammen ikke rart!! Jeg må omtrent bytte hjerne når jeg skal gjøre nettstudiene mine...

Elin Maria: Ja det skal ikke stå på innsatsen i allefall! ; )

Grete sa...

Nå fikk du meg til å le :)

 
Blogglisten