søndag, januar 25, 2009

Bursdagsesongen overstått


Elissa har fylt fem....


Sam har fylt fire....


Theo har ikke hatt bursdag, men feiret derimot bursdagen til Sam med å spise en god slump blomsterjord (i tillegg til å krabbe, vinke og reise seg opp for første gang samme dagen)
-Og så har jeg fylt 31, men det hadde jeg visst ingen bilder av...Er det ikke typisk.

I tillegg til at Elissa, Sam og jeg har bursdag i desember og januar, så har Chris sin bror, min søster, kjæresten til broren min og pappa også det - altså bursdager i desember og januar. Altså blir det mye virak, stas og feiring, og så blir det dyrt....Særlig fordi jula er midt oppe i det hele! Men så kan man jo også si at da er det meste overstått for et års tid da ; )

Theo har heldigvis blitt helt frisk, og har sørget for å ta igjen de ti prosentene han gikk ned i vekt med GOD margin! Kanskje han synes det er best å være på den sikre siden, i tilfelle det skulle komme et nytt virus på besøk? I allefall har han pakket på såpass mye vekt at vi nå kaller han Tjukken. (Neida, bare av og til, når han ikke hører hehehe)
Det er rart å tenke på at han nå veier over en kilo mer enn Sam veide da vi dro til Sveits. Da var jo Sam 15 måneder (litt over ett år i følge termindatoen riktignok).

Jeg rett og slett GLEDER meg over å ha en liten rund guttekropp i huset, med myke og deilige lår å klemme på! Han er blytung, HURRA!!!!!

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det er ikke mye som er bedre enn å klemme litt på gode runde babylår. Herlig.
Høres hekisk ut med så mange bursdager etterhverandre. Men det er ikke lett å styre det. Det kommer når det kommer det.
Ønsker deg ei flott uke :)

Linda sa...

Hehe, eg trudde Theo hadde kosa seg skikkelig med sjokoladekake når eg såg bildet. Men blomsterjord du, kan ikkje sjå for meg at det er særlig godt:)

 
Blogglisten