onsdag, mars 04, 2009

Like eller??

Jeg har som kjent tre barn, men det må vel nesten kunne sies at jeg kun har fått tildelt to støpeskjeer. Barn nr 1 og nr 3 er ufattelig like synes vi, mens nr 2 skiller seg ut ganske mye. Nr 1 og nr 3 er riktignok forskjellige kjønn, noe som gjør at jeg lurer litt på hvordan Elissa kommer til å se ut som gutt....






























Er dette bare noe vi foreldre ser, eller ser dere det også?? Kanskje litt vanskeligere å se på bilder enn i virkeligheten? Disse bildene er tatt i forskjellige aldre, og vi synes de har vært like hele veien. Jeg burde kanskje hatt bildene i svart-hvitt, for klærne sier jo sitt om hvem av de to det må være... ; )
For å illustrere hvor forskjellig nr 2 er, tar jeg med et bilde av han fra han var liten:


Veldig annerledes, men VELDIG søt for det ; )

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, de ER veldig like visst :D artig,artig !

ine

Linda sa...

Er enig i at dei er like ja! Og så så søte da!!! Skikkelig herlige alle 3:)

Kikka sa...

åja, de ER like! ingen tvil om det.. men det er noen bilder jeg ikke vet hvem som er hvem!
Samuel er jo mirakelbarnet, men like gode alle 3 :-)

Anonym sa...

Jeg har nå vært gjennom 2 dager med intens lesing, har lest HELE bloggen din. Må si jeg er så imponert over hvor godt du skriver, selv i den uutholdelige situasjonen dere var i da du startet bloggen. Klarte bare ikke slutte å lese. Det er en utrolig gripende historie du forteller, og måten det ser ut til at dere taklet alt på er beundringsvderdig. Gud ledet dere ikke utenom prøvelsene, men han var der og bar dere gjennom, det lyser så klart ut av det du skriver. Tenker på diktet om fotspor i sanden...Nei jeg har ikke ord er bare så grepet...

Det er så fantastisk å se at dere har fått et normalt liv igjen, og at det går bra med Sam, og dere alle. TAKK for at du har delt historien deres. Det har gitt mitt liv og prioriteringer en ny fasett.

Gud velsigne dere!

kari - carpe diem sa...

De er bra søsken like,ja! Og mitdimellom er kanskje "annerledes" som du sier, men fryktelig, fryktelig søt!!!

Marianne Nygård sa...

Veldig like ja!
Og en i midten med trach:)
Skjønn alle 3:)

Hege sa...

Jeg tror jeg hadde hatt problemer med å skille de ja :)
Men det er jo moro med familielikhet.
Og Sam er definitivt veldig søt han også :)
Nydelige barn Mie !!

mie sa...

Ine: De er det ja! Det første jeg tenkte da jeg fikk Theo opp på brystet var "Oj! Det er jo Elissa!"

Linda: Ja, jammen er de søte alle 3 *stolt*

Kikka: Ja de hvor det er gule/hvite klær er det ikke så lett nei!

Anonym:Oj! Da har du visstnok lest 300 A4-sider på to dager! (I følge journalisten som måtte redigere seg gjennom hele bloggen)
Du har rett når det gjelder diktet om fotspor, men når man er midt oppe i det ser man det ikke. Man føler at man er strukket til det ytterste og at man går de fleste skrittene i egen kraft. Men etterpå ser man det ganske tydelig, heldigvis. Og så er det fint å høre at du, som ikke tok del i prosessen men som ser den utenfra, også ser fotsporene. : )

Kari: Ja, han er litt annerledes, både utseendemessig og litt ellers også, men så ubeskrivelig pen og søt at selv fremmede kommenterer det ; ) Han har utseende med seg, den gutten!

Marianne: (Er du også ny? Jeg går snart i surr... ; ) Men velkommen hit uansett!) Ja, en i midten med trach, men ikke nå lenger da ; ) "Bare" et kjempearr tvers over halsen, med massevis av arrvev der selve trach´en sto. Men ufattelig søt uansett!

Hege: Det er ikke før nå at jeg begynner å se noen relativt klare forskjeller mellom dem, de har fulgt hverandre veldig hele veien! Har funnet fram bilder av Elissa fra samme alder flere ganger gjennom månedene, og gisper jo hver gang over likhetene! ; )

Marianne Nygård sa...

Jeg er ny ja. Har skrevet kommentar ti deg angående artikkelen i KK.
Jeg har tvillinger, hvor den ene har trach:) Så kan mye om det!

Anonym sa...

Hei igjen
Ja, ser søskenlikheten mellom Elissa og Theo, men Sam er sjarmøren ;)

snx
Netten

mie sa...

Marianne: Ja jeg skjønte fort hvem du var da jeg så på bloggen din. Husket at jeg hadde hørt fra deg da ja! ; )

Netten: Ja han er i sannhet sjarmøren ; )

 
Blogglisten