tirsdag, mars 24, 2009

Off to the clinic


Dette er min utsikt oppefra. Rart at folk spør om jeg er gravid??

Ja, da var D-dagen kommet. Jeg skal tilbake til plastikkirurgen, som var så uforskammet arrogant sist. Jeg regner med å få en dato for operasjon i dag, siden dette er å regne for den siste og avgjørende undersøkelsen. Jeg har gått ned over 6 kilo faktisk (klappesalver mottas med takk!), så man kan vel si at slankekuren er en suksess! Dette medfører minus 6,5 cm rundt hofter, omtrent 6 cm rundt magen (faktisk), ca 2,5 cm rundt halsen, blant annet. Jippi!!!!! Jeg har fortsatt litt å gå på, men jeg er i allefall nede på det jeg var på før jeg ble gravid med Theo.

Når det gjelder operasjon så har jeg fått vite at ventetiden plutselig er blitt kjempelang, så nå er jeg veldig spent på om jeg må vente helt til høsten.....Utrolig kjipt i såfall. Hadde håpet på mai!!!

To timer til jeg skal dit....Må psyke meg opp til han arrogante fyren kjenner jeg....Jeg har så mange spørsmål, håper han lar meg snakke ut!

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flink du har vært. Håper det går som du håper og at du slipper å vente så lenge.
Lykke til :)

kari - carpe diem sa...

Du har vært utrolig flink, og høres veldig motivert ut selv om kirurgen er en arrogant...et eller annet...
-og du er kjempemodig som tør å vise oss hva du strever med. Jeg kan iallefall snakke for meg selv når jeg sier at jeg kanskje heller pynter på sannheten enn å vise den virkelige noen ganger...
-arrogante kirurger har jeg erfaring med nå i forbindelse med kne-operasjonen jeg hadde for 6uker siden. Da jeg kom på kontroll, fikk jeg kun følelsen av at jeg var et nr i rekken og at jeg egentlig brukte av hans dyrebare tid.
Det finnes et menneske bak diagnosen, og det er det ikke alle som har evnen til å se...

Karina sa...

Kan skrive under på at det finnes mange arrogante leger der ute, ja! Tro meg, hvis jeg hadde fått sjansen på nytt ville jeg seriøst vurdert å slå til en viss fæl lege på Rikshospitalet!! Blir sint bare jeg tenker på hvordan jeg ble behandlet av ham....

Har sagt det før, og sier det igjen: DU ER TØFF, MIE!!!! Håper du får operasjon veldig snart og at du blir behandlet med verdighet og respekt denne gangen.

Stor varm klem fra meg!!!

hvorfor ikke... sa...

Lykke til Mie...;)
...håper Frk. Detektiv er med, og kan gjennomskue den uforskammede tosken

(unnskyld uttrykket plastikkirurg,
- men det må da gå an å møte folk med likeverd og respekt!)

Elin Maria sa...

Lykke til!!! :)

PS: jeg er tilbake i bloggosfæren!

mie sa...

Fjordheim: Takk ; ) ; )
Nå blir det ventetid, selv om jeg faktisk kunne fått det i mai (merkelig nok...), altså pga slankingen...Er vel verdt å vente ; )

Kari: Joda, det finnes absolutt leger/kirurger (og andre) som kanskje helst ikke skulle hatt så mye med mennesker å gjøre...
-Og det skal sies at jeg noen ganger føler dor å pynte på sannheten jeg også ; )

Karina: Jeg har flere erfaringer med den lege-typen jeg også ja....Heldigvis finnes det leger som min koselige legemann også ; )
Jeg syntes han kirurgen var litt mer "spiselig" denne gangen, så jeg satser på at dette skal gå bra.

Hvorfor ikke: Frk. Detektiv var i allefall godt forberedt, slik at hun overså frekkhetstendensene og ikke lot seg affisere stort...Hun fant ut at hun nok ville oppnå mer av det HUN ville hvis hun ikke lot seg provosere ; )

Elin Marie. Takk ; ) Skal sjekke ut bloggen din igjen!

 
Blogglisten