lørdag, april 18, 2009

Sånn her skal det gjøres

...hvis dere lurer på det lissom.








4 kommentarer:

Fjordheim sa...

hehe. Ja de er herlige de teikningene der.
Skal lese innlegget ditt under her en dag jeg har litt bedre tid.
Ønsker deg en god søndag :)

MOLLY sa...

hehehe...de er knallkule, og en viktig pekepinn i en travel hverdag!:)

annegrete sa...

Jeg hiver inn en hilsen her, selv om den er mer generelt tiltenkt enn kun dette innlegget. Du har så fin en blogg, som jeg har lest lenge. Men så har jeg altså ikke kasta meg inn i dette blogglivet før nå. Fortsett!
:)Anne Grete

mie sa...

Fjordheim: Litt seint, men håper du også hadde en god søndag ; )
Nå er det dessverre slutt på tegningene, det var de siste!

Molly: Ja, det er viktig å være oppmerksom, så man ikke ved et feiltak slumper til å gjøre noe slikt.

annegrete: Tusen takk for kompliment! Og velkommen hit ; ) Har vært inne og sett på bloggen din og (fin!).

 
Blogglisten