mandag, mai 25, 2009

Minsten har fylt ett år!

Ja vi tar oss tid til litt familieoppdatering her på bloggen i dag, og meddeler herved at den minste Inchleyen i Norge har passert sin første bursdag.

Det er bare helt ubegripelig hvor fort dette året har gått! Og siden utviklingen går i kjappeste laget (for mor) så har han gått siden han var 11 måneder, og jeg har begynt å innse (motstrebende) at babyen min ikke lenger er baby. WHYYYYYY OOOO WHYYYY!!!! Det går for fort for meg!!! Siden han er min siste baby (i allefall siste planlagte...) så vil jeg så gjerne at han skal være liten lengst mulig....

Dagen var like solfylt og fin som året før ; )

Her er gutta klare for en fest! PAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYY!!!

Hva er finere enn en god og rund mage med fin skjorte på?

Mamma og Theo

Bare litt stolt av poden da vettu!



"Er det bursdag så er det bursdag. Da må man ha pølser. Men jeg skjønner nå hva Sam og Elissa snakker om når de sier at pølsene har skall..."

Sam måtte hjelpe til litt med lysblåsingen

"Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ STOOOOOOOR!!"

Bursdagskake fra sølskje er nam

Gaver! Men båndet er jo i grunn mest spennende av alt.

"Jeg liker kosete og myke bamser!"

"Hva kan dette være tro?"

"Hva sier dere?! Har jeg en ape på ryggen???"

Storebror med ape ;)

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Gratulerer med lillegutt sin 1.års dag. Ja det er litt trist at det går så fort. Syns det med den yngste jeg også.
Ha ei flott uke :)

hvorfor ikke... sa...

Gratulere med 1 års dag!
Så masse flotte bilder. Jammen har "den lille prinsen som ikke ville bli keiser" blitt raskt stor...

Gutta er veldig forskjellige, men sååååå go`e på hver sin måte. Klart du er stolt!
Hvis ikke mødre skal være "sprekkeferdig" av stolthet, - hvem skal da være det? hehe!

Kikka sa...

tenkte på det senest i dag faktisk, at snart må det vel stå Theo (1) og ikke (0). :-) Og vips, så kom bursdagsbildene! Gratulerer så masse- en pen familie :-)

Amelie78 sa...

Så fiiiine bilder! En fryd å se på :) Og de bildene av deg og Theo er fantatiske! Du gløder!

Gratulerer med poden!

H-kos

Frau Putz sa...

Så fine billeder. Det ser ud som en fantastisk fødselsdagsfest.

Gratulerer med 1 års dagen, Theo.
Jeg tror du vokser op og bliver en heartbreaker.

mie sa...

Fjordheim: Takk for det! Vi får bare prøve å nyte hver eneste dag, de fyker jo forbi...

Hvorfor ikke: Ja, det er akkurat som om prinsen blir mye fortere stor enn de andre ble synes jeg!! Og ja, guttene er kjempeforskjellige. Theo er derimot veldig lik på Elissa!

Kikka: Takker og bukker! (Og der minte du meg på å forandre fra 0 til 1 ; )

Amelie: Takk for det! ;) ;)

Frau Putz: Hehe, ja jeg tror også det ; )

 
Blogglisten