søndag, juni 21, 2009

Ferietid


Utsikten fra hotellrommet vårt

Hellu

Beklager at det er litt dødtid her for tiden! Det er rett og slett fordi vi har vært en uke i syden med gode venner, og fordi det kanskje blir litt farting til uka også. Og fordi flyturen hjem fra Gran Canaria ble USANNSYNLIG slitsom, og jeg har brukt flere dager på å komme meg igjen....Jeg nevner i fleng: Avgang kl halv tre på natten i stedet for kvart på to på dagen, 3 barn som ikke fikk sove og ble mer og mer utilregnelige, ett barn som tissa seg ut mens han sov på gulvet på flyet (ble en fiiiiin, svær dam på gulvteppet), ankomst 12 timer for sent, venting på bagasjen, ett barn som har hatt høy feber siden vi kom hjem, hodepine, forvirring på hva som er dag og natt, kofferter som aldri blir tømt.

Jammen er jeg heldig som har tre ultraflotte barn (ikke ultrafiolette altså, hvis du leste feil), men du og du så slitsomt det er å dra på ferie med dem! Jammen godt vi har litt mer fri sånn etterpå... ; )

6 kommentarer:

Kikka sa...

hehe.. jeg leste ultrafiolette! ;-)
God sommer !
Klem klem

Frau Putz sa...

Det lyder som en slidsom afslutning på ferien.
Jeg håber selve opholdet på Grand Canaria var bedre.

Jeg kender det med de ikke-udpakkede kufferter. Når man kommer hjem efter en ferie orker man bare ikke mere - og jeg har præsteret at have ikke-udpakkede kuffeter i 17 dage!!! :o)

Fortsat god ferie, Mie
And don't worry. Vask og udpakning kan sagtens vente ;o)

Fjordheim sa...

Ja det hender en må ha litt tid for å komme seg etter ferie. Men det er godt å være på ferie. Håper dere kosa dere der.
Ønsker deg ei god midtsommeruke :)

Elin Maria sa...

Ja, er det ikke slik at man faktisk behøver litt ferie etter ferien?

Nydelig utsikt dere hadde!

Carro sa...

Hahaha, i fjor var vi jo på bilferie i to uker. Jeg var særdeles nygravid og kastet opp tre ganger om dagen, og det var 32 grader konstant.

Stella fikk automatisk ørebetennelse bare vi ankom Oslo, og dagen etterpå en voldsom øyebetennelse. Vi satt en del på legevakta. Jeg spiste dårlige jordbær og fikk fri flyt alle kanaler - i tillegg til graviditetsspying.

Dyreparken er et blurry minne om lukten av apeurin ( noe en gravid kvinne lukter ekstra godt), og da vi endelig kom hjem, tok jeg rundt Tom og sa:

- Lov meg. Lov meg at vi aldri aldri aldri mer drar på bilferie.

Det er nesten som å dra på turné med Rolling Stones. Det er oppkast, det er trangt, mye å drasse på, du finner aldri det du egentlig trengte, og så har du alltid pakket for mye. Hehehe. I år skal vi bare på Huset på Krysset, og en liten flytur til Oslo. Sånn at jeg får se Madonna.

Men bilferie....det kan jeg garantere at vi ikke drar på mer.

mie sa...

Kikka: Ja jeg så det med den gang jeg skrev det, at det godt kunne misforstås! God sommer til deg også ;)

Frau Putz: Selve oppholdet var bra ja, heldigvis! Vi dro på hytta ganske fort etter at vi kom hjem fra Gran Canaria, så da måtte jeg bare pakke om litt i koffertene...Nå drar vi snart til Danmark faktisk (hurra for Danmark!!), og jeg må finne fram koffertene som bare for to dager siden fant sin vei inn i skapet igjen...Ikke før i dag har jeg fått på den siste vaskemaskinen, hvilket var helt nødvendig for å få alt tørt igjen til, nettopp, neste pakking....Hehe

Fjordheim: Ja det er godt med ferie, og å komme seg litt bort. Det gjør det vel verdt alt strevet for å komme seg ut og så inn igjen i heimen, selv om jeg må innrømme å ha lurt litt på det av og til...

Elin Maria: Ja, ikke sant? Det var på et fantastisk sted!

Carro: Hahaha!! Høres ut som en SÆRDELES slitsom og fryktelig ferie. Apeurin!!! Bare ORDET gjør meg kvalm! Og jeg er jo ikke gravid engang! Takk for at du minner meg på at vi aldri må finne på å dra på bilferie...

 
Blogglisten