lørdag, september 12, 2009

Når pappa er hjemmesjef


Ja, sånn kan det gå når pappa skal levere i barnehagen hver eneste dag, og ikke får brukt sine kreative evner på jobben. Sam ville være Kaptein Sabeltann, noe han for så vidt vil være hver dag, og akkurat denne dagen spurte pappa´n seg: "Tja, hvem skader det vel om Sam kommer i barnehagen som Kaptein Sabeltann?"

Det neste skrittet var logisk. Skulle Sam få være sjørøver så burde vel lillebror få være det også? Her i huset er nemlig alt veldig rettferdig.
Problemet var bare at Theo lignet mer på Hercule Poirot enn på Kaptein Sabeltann.


En veldig søt Poirot da!

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var jo en søt Poirot.
Ja selvsagt må ting være rettferdige.
Håper det går bra med deg
Ønsker deg en god søndag :)

Karina sa...

Hehe...jeg smilte godt av bildene dine! For noen sjarmtroll du har! Sam er jo den tøffeste og Theo er jo bare sååå søt som Poitrot da!

Godt du har slike fine barn å glede deg over mens du er på bedringens vei:)

Amelie78 sa...

Håkon og jeg ligger i senga og ler godt av Sabeltann og mini-Poirot! Hehe... Utrolig bra, Mie!

Nattinatt fra Tøns :-)

Elin Maria sa...

Happy innlegg! Nå lo jeg godt! :)

Hege sa...

sweet:)

mie sa...

Fjordheim: Ja, han var jo tross alt en god del søtere enn originalen! ; )

Karina: Ja, jammen er jeg heldig ; ) Og jeg koser meg mye med dem!

Amelie: Hehe, ja de var jo utrolig søte, måtte bare legge det ut ; )

Elin Maria: Det er om å gjøre å legge merke til alt det morsomme som skjer i hverdagen! Fort gjort å overse det ; )

Hege: Ikke sant ; )

 
Blogglisten