onsdag, mars 03, 2010

Kjære venner....

Vit at jeg stadig tenker på dere, og på at jeg burde følge opp denne bloggen litt oftere igjen ; ) Plutselig kommer vel inspirasjonen til meg igjen? Kanskje? Jeg håper det!

Jeg er bare så fryktelig sliten for tiden, føler meg tappet for energi og skapertrang. Alle krefter går til store skoleprosjekter, bacheloroppgave, jobbsøking (for nå må jeg snart ha meg en jobb!! Forslag mottas med takk!), barn osv...Og så hjelper ikke vinteren stort heller. Jeg registrerer derimot med glede at det har blitt lysere (jippi!) og innser enda en gang at jeg ikke kunne bodd i Nord-Norge. Jeg er ALTFOR lys-påvirkelig.

Jeg har flere ganger tenkt på at jeg burde legge ut et ordentlig "etter-bilde" av magen min, ettersom jeg var såpass meddelsom at jeg la ut et ulekkert "før-bilde" hehe ; ) Men før jeg rekker det er jeg redd det neste skrittet i fasadeoppussingen er rett rundt hjørnet: I dag fikk jeg tilbud om en etterlengtet åreknuteoperasjon I MORGEN!!!
Vel har jeg ventet lenge, særlig da jeg måtte utsette hele prosessen pga mageoperasjonen, men dette kom litt brått på kjenner jeg! Men det som er bra er tross alt at jeg slipper å grue meg så lenge da. Timingen passer aldri har jeg funnet ut, så jeg bestemte meg bare for å hoppe rett i det. Gruer meg litt!!!!!

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Lykke til med operasjonen.
Du kommer nok tilbake for fullt om ikke så lenge, Men med tre unger, utdannelse og husarbeid som bare må gjøres, forstår godt at du blir sliten. Håper du finner en jobb som passer deg.
Ha det riktig godt :)

Siv, som har fulgt bloggen din i maaaange år! sa...

masse lykke til! :)

mie sa...

Fjordheim: Takk for det! Det gikk ganske så bra egentlig, tror det var greit at jeg bare fikk en dag på å forberede meg - da rakk jeg ikke bli så nervøs!

Siv: Neimen så hyggelig å høre fra deg da, tror ikke du har skrevet før? Hyggelig å høre at du har fulgt med lenge! : ) -Og takk for lykkeønskninger!

Grete sa...

Hei Mie!

Vær ikke bekymret for noe... osv Fil 4, 6-7. Les det. Det er et løfte, og han som ga det, holder alltid det han lover.

Klem :)

Maria sa...

så kjekt å høre dra deg igjen.

Anonym sa...

Hei Mie:)
Så flott operasjonen gikk bra.

Lurte på hva de spesialistene i Sveits var eksperter på?
Vi slite me oda,legene vet ikke mer hva de skal gjøre:(

manyga.

Ane Marie sa...

Manyga: Sjekk under siste post, jeg har svart deg der ;)

 
Blogglisten