onsdag, november 03, 2010

Flere Samsitater





Litt broderlig kjærlighet... ; )


Av og til er det festlig å være mor. Noen ganger er det som den reneste komediesentral her! Her er noen flere utdrag fra en av mine favorittkomikere, Sam:

"Jeg har en løs tann et sted, men jeg vet ikke hvor"

"Mamma, du er snill fordi du sier jeg har tegnet innenfor streken når det egentlig er utenfor"

"Jeg har faktisk knekt skinnet mitt litt, her på tommelen. Men det gjør ikke så vondt"


"Mamma, hvem har spikka denne lua?"


Det er så mange forstyrrelser i vårt hjem for tiden:

"Du må ikke plystre så veldig pappa, da klarer jeg ikke å lage denne dolken"

"Gutter har løs tiss, og jenter har tiss som er limt fast"

Og nå nettopp:

"Åh! Denne strømpebuksa er FULLSTENDELIG vrengt!!"

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Hehe. Ja det er utrolig hva dei kan si disse ungene. Så fint at en får skrevet det ned. Ellers går det i glemmeboka etter ei stund. Har ihvertfall gjort det her.
Ha en flott kveld :)

Anonym sa...

Du skriver helt utrolig bra, Mie! Blir helt lykkelig og begeistret av å lese bloggen din! samtidig rører du mange mennesker med det du skriver, inkludert meg. Du har en unik evne til å lede oss inn i selve opplevelsene dine, og du har en positiv energi som bare får meg til å le, selv om jeg er sliten, sur eller lei i utgangspunktet. Bare ELSKER bloggen din!!!

Klem Stina

mie sa...

Fjordheim: Ja, er glad jeg har klart å få ned noen av de beste ; )

Stina: Åh, for et fantastisk kompliment!! TUSEN takk!

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive

 
Blogglisten