fredag, september 30, 2011

Kort om sport


Her er den ferske skolegutten, på sin aller første dag!

Her er det fryktelig stille for tiden, og jeg kan ikke annet enn å beklage til de av dere som (faktisk!) holder stand og stadig er innom å sjekker her! Utrolig nok finnes det faktisk noen av dere, det holder jeg et halvt øye med ; )

Egentlig føler jeg at jeg burde skrive mye mer om akkurat denne nyheten, men det får bli som det blir akkurat nå: Sam har begynt på skolen i høst! Som jeg har skrevet her før har jeg grudd meg lenge til den dagen, fordi jeg har engstet meg for hvordan det skulle bli for ham med den hese stemmen (for nye lesere - haha - så har han fått arrvev på det ene stemmebåndet etter store komplikasjoner i forbindelse med altfor tidlig fødsel).

Kort sagt så går det kjempebra!! Både det sosiale, lekser og alt sammen! Og det virker ikke som om stemmen hans har blitt et problem i det hele tatt, selv om han knapt kjente noen av de andre før han begynte. Han har tidligere hatt perioder hvor han ikke ville snakke med folk han ikke kjente pga reaksjonene han da fikk på stemmen, men det virker som han har lagt dette helt fullstendig bak seg. Kanskje fordi han i bunn og grunn er en skravlekopp?? Han prater i allefall i ett sett, både hjemme og på skolen ;)
-Man kan da ikke la en skarve heshet stoppe en når det finnes så mye å snakke om her i verden??

Jeg kunne skrevet MYE mer, og gjør det kanskje etterhvert, men jeg kan jo kort nevne hovrfor det er så sjeldent blogginnlegg her: Jeg jobber ganske så mye for tiden. Jeg har vært veldig heldig med en superspennende jobb (vikariat) som jeg trives i, og jeg jobber for tiden 100%. Det er selvsagt ikke alltid bare-bare, når man har 3 barn og en mann som jobber turnus, men faktisk - det går mye bedre enn jeg fryktet! Vi får det til å gå i hop på et vis, og vi trives alle sammen.

Ja dette ble kort, men jeg er så fryktelig bissi i dag - må ut å kjøpe en gave!

Adios!

12 kommentarer:

Fjordheim sa...

Godt å høre at skolestart for veslegutten gikk bra. Veldig vondt når ungen ikke trives på skolen,men det virker det jo som han gjør. Flott. Vet hvordan det er å snakke med stadig nye folk når en har litt unormal stemme. Jeg er mye stillere i nye sammenhenger enn jeg brukte å være før. Men han er så ung, har har foreldre som er flinke til å gi han god selvtillit, og vil klare seg bra.
Godt å ha en jobb en trives i, men forstår at det må være mange slitsomme dager med tre unger og en mann i turnus. Ikke bare bare det nei. Men har en familie el venner en kan spørr om litt hjelp av og til, så går det som regel i orden.
Ønsker deg en herlig høst :)

Kikka sa...

Ikke slit dere ut, da! Lykke til alle sammen :)

Sol sa...

Jeg er en av dem som har er inne for å sjekke om det har kommet noe nytt fra tid til annen :) Glad for at du tar deg tid til å skrive. Jobb?? 100%? Fortell!!
Stor klem.

Bjørg sa...

Gratulerer med skolegutten. Dronning Sonja sier jo at det kommer ikke an på hvordan man har det, men hvordan man tar det. Sam har skjønt det han.

Kine sa...

Det er så herlig å stikke innom bloggen din fra tid til annen og lese om hvordan det går med Sam. Selv om det er mange mange år siden jeg satt nattevakt for han så glemmer jeg aldri den lille sjarmøren :)
Så da kommer det et godt smil og en varme om hjertet når jeg ser at alt går så fantastisk flott med dere alle sammen.
Mange varme hilsner fra Kine

Maria sa...

Spennende med jobb!

Sol sa...

Her har det ikke skjedd noe på 5 måneder. Savner at du skriver blogg, Mie!!

Sol sa...

Dette er tredje gang jeg kommenterer på samme innlegg! Du har ikke lyst til å begynne å blogge igjen da? Jeg gjør i allefall et forøk med å gi deg en award inne på min blogg. Sjekk ut. Kanskje du får lyst til å ta det opp igjen?

Hege i Telemark sa...

Nå er Sam ferdig med sitt første skoleår, håper at alt ble fint for ham. God sommer.

Anonym sa...

explained the majority settle most of the funds punctually together with not having outcomes
A leading debts charitable organisation is attempting the sheer number of many people looking toward these products designed for aid through payday cash loan obligations to help two times it. debt aid organization pronounces round buy any quick, large fascination lending products in 2010. Any good cause claims three years before the sheer numbers of individuals using them was first unimportant.
pożyczka gotówkowa ing
chwilówki od amber fish
szybka pożyczka
pozyczki-prwatne.com.pl
umowa pożyczki art. 777

http://pozyczki-prwatne.org.pl
http://pozyczkanadowod24.net.pl
http://pozyczki-prwatne.com.pl

Anonym sa...

http://eekshop.com
Christmas stockings have tradition stamped bring an end to them,and also for that matter babyhood isn't too in the near future to learn more about consider getting started. You would make your one of a kind Christmas stocking,at least for the investment an stitched stocking providing some one the baby's name plus year having to do with going to be the at the outset Christmas. When making one make the protectors attractive to learn more about the baby providing some one ribbons plus bells,but are limited to not ever overdo a resource box.

Addwin Net sa...

Greating postingan, It very awesome. Visit me back on Jual Skripsi

 
Blogglisten